Skip to main content

De ce mi-e mie frica?

Mi-e frica de:

- apa pentru ca nu stiu sa innot bine
- inaltime pentru ca se pare nici sa zbor nu stiu prea bine
- oameni straini pentru ca nu stiu ce parere vor avea despre mine si nu stiu cum vor reactiona in diferite situatii si nu vreau sa fiu respinsa
- oameni cunoscuti pentru ca unii dintre ei nu si-au exprimat ce parere au despre mine si nu stiu cum vor reactiona in diferite situatii si nu vreau sa fiu respinsa
- boala pentru ca ma face dependenta de ceilalti


Dar "de ce ti-e frica nu scapi" spune un proverb. Hmmm, adica cum? Daca eu nu vreau, nu ma duc sa innot, nu intru in apa, nu ma duc in locurile inalte, nu vorbesc cu oameni straini, nu vorbesc cu oameni cunoscuti.......stai putin.......cum adica "nu vorbesc cu oameni cunoscuti"? pai si ce mai ramane din capacitatea mea de fiinta umana? rezulta ca chiar nu am de ales, chiar trebuie sa fac toate acele lucruri de care mi-e frica......imi pare rau sau imi pare bine?

Comments

  1. Doar atat? Cam putine frici! ;))

    Si zicala asta cu " de ce ti-e frica nu scapi" cred ca tine de 'efectul boomerang".Cu cat te obsedeaza mai mult teama de ceva, pe atat te va hartui mai tare. Cu fricile si gandurile tale negre produci energie negativa(camp energetic)si in felul asta trimiti un mesaj Universului, care-ti va raspunde prin situatii pe care mintea ta le-a generat.(eeee?! :P am vazut acum ceva vreme documentarul "The Secret" si mi-a placut :)))

    p.s:imi place ca ti-ai facut blog, asa mai vad si eu ce-ti mai coace mintisoara :))) Keep up the good work!

    ReplyDelete
  2. Am citit despre "secretul" Rhondei Byrne si se bazeaza asa cum zici si tu pe legea atractiei: mintea ta genereaza un camp energetic (precum undele radio) iar in functie de gandurile pe care le ai, vei atrage acele situatii care vor fi compatibile cu gandurile tale. Eu sunt adepta acestui principiu.
    Si bineinteles ca nu astea sunt toate fricile mele:-)))) dar sunt reprezentative pentru mine in prezent.......

    ce-ar fi daca am incerca asta: http://www.youtube.com/watch?v=_m-M9npjWbQ

    Merci pentru incurajari! pup!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gratitudinea

Cand eram mica ma duceam foarte des la biserica. Si cand am inceput sa analizez logica religiei si veridicitatea povestilor ei, am decis ca religia este o inventie, si ca este apanajul celor slabi, cei care nu se pot baza doar pe ei in rezolvarea problemelor. Si asa a inceput era “ratiunii” in viata mea.  A fost perioda in care credeam ca religia a fost folosita ca un instrument pentru manipularea maselor. Si poate ca unii chiar s-au folosit de religie si de puterea ei pentru a-si atinge scopurile. Dar acum religia are pentru mine din nou acelasi sens pe care l-a avut in copilarie. Nu ma mai intereseaza daca povestile sunt sau nu adevarate. Ma intereseaza frumusetea mesajelor si interpretarea lor in viata noastra curenta. Poate ca aici au gresit unii preoti care nu si-au actualizat povestile lor pentru a se incadra si a da sens problemelor reale pe care oamenii le au. Si pentu ca stiu ca sunteti multi care sustineti ca ratiunea primeaza religiei, am sa va intind nervii la maxim

Cum sa iti lungesti viata cu 10 ani

Am vizionat de curand pe Ted o prezentare tinuta de un designer de jocuri, Jane McGonial. Pe scurt despre ce este vorba: o serie de studii arata ca exista 4 capacitati care ii deosebesc pe cei longevivi de restul: 1.        Capacitatea fizica : sa nu stai nemiscat pentru mai mult de o ora, astfel organismul va avea mai multa putere sa se vindece si va functiona mai bine. 2.        Capacitatea mentala  sau “Puterea vointei” : vointa este un muschi care trebuie exersat prin urmare trebuie sa incepi cu sarcini pe care sa le poti indeplini (ea recomanda jocurile dar la fel de bine poate fi si sa citesti o carte, sa inveti un nou sport, sa-ti fai noi obiceiuri zilnice, samd) 3.        Capacitatea emotionala : aici apare notiunea de 3/1 (3 emotii pozitive la fiecare 1 emotie negativa); mai exact de fiecare data cand te incearca o emotie negativa (incapabilitate, disperare, teama samd) sa o combati cu 3 pozitive (sa glumesti, sa asculti o melodie, sa dansezi si lista poate continua)